01 oktober 2012

höst




9 kommentarer:

  1. du skulle ta hem alla ekorrar ju

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja just. jo det hade varit kul att ha några hemma faktiskt. kunde bli bra lekkompisar till ronja och venup. och smilla kunde klä ut dem då och då.

      Radera
    2. im bloody serious!
      de kan vara rätt så sura små dvärgar va? bara så vi är beredda på värld

      Radera
    3. skriget som väntar

      Radera
    4. mjo de vet ju om hur odrägligt söta de är och vet hur de ska utnyttja det. små superdivor liksom.

      Radera
  2. du vet att du kan förminska dina bilder va? så det slipper ge ett så blaffigt intryck! jag får spader, och det får jag aldrig annars

    SvaraRadera
  3. Asså, "rätt så sura" vet jag inte om jag skulle kalla det när de går till attack och fräser.. Typ, eller så röt den som ett lejon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha har du träffat på en monsterekorre?
      Kanske inte tänkt igenom det.. riktigt ehm
      Men de ärjöö så söta, jag tror venup skulle hålla med

      Radera
    2. Haha har du träffat på en monsterekorre?
      Kanske inte tänkt igenom det.. riktigt ehm
      Men de ärjöö så söta, jag tror venup skulle hålla med

      Radera